ליצירת קשר

    רוצה להרגיש יפה ומיוחדת? בקרי אצלנו בקליניקה

    הצרת היקפים ועיצוב גוף

    בקליניקות שלנו, משתמשים בטכנולוגיה ייחודית הכוללת אולטרה סאונד קר השולח גלים אשר פוגעים באופן סלקטיבי בתאי השומן ומותירים את הרקמות מסביב ללא פגע. הרעידות של גלי האולטרה סאונד ‘הקרים’ פוגעות במעטפת של תאי השומן ומובילות להרס הדרגתי שלהם ולשחרור השומן התוך תאי, שיפורק במערכת הלימפה ויופרש מהגוף. במקביל המכשיר מאפשר לשלוח גלי אולטרה סאונד ‘חמים’ להאצת שבירת מעטפת תאי השומן והוצאת השומן מהגוף דרך מערכת הלימפה. באמצעות ידית אחת ניתן להשתמש בגלי אולטרה סאונד קרים או חמים או שילוב של שניהם.גלי הרדיו גורמים לאפקט של צמצום נפח תאי השומן. הטיפול מסייע להצרת היקפים ולמראה גוף חטוב יותר.

    • הטיפול הראשון – נעשה באמצעות טכנולוגיית אולטרה-סאונד חדשנית, שתפקידה לפרק את תאי השומן ובתוך כך ופוגעת בתהליך אגירת השומן בתאיו.
    • הטיפול השני – שימוש באמצעות טכנולוגיית ה-RF™, אשר גורמת לחימום פנימי ועמוק של רקמת השומן ובתוך כך מאיצה את זרימת הדם. תהליך זה תורם להאצת קצב חילוף החומרים ובתוך כך משלים את הפעולה הראשונית של האולטרה – סאונד.

    התהליך המשולב בין שתי הטכנולוגיות לעיל תורם וגורם לעיבוי ובנייה מחודשת של רשת הקולגן והאלסטין אשר גורמים למיצוק העור.

    השאירי שם, טלפון ואימייל ונשוב אלייך בהקדם

    או התקשרי עכשיו!

      ליצירת קשר

        טיפולי גוף נוספים

        סנטר כפול

        הוא מעגל את הפנים, גורם למראה מבוגר ולעתים גם מסכן את הבריאות. אחוז גדול מהאוכלוסיה סובלים מסנטר כפול, הבשורות הטובות שניתן באמצעות טכנולוגיה חדשנית לצמצם אותו ובחלק מהמקרים להעלימו מבלי ניתוח וזמן החלמה ארוך. כיצד עובדת...

        טיפול בצלוליט

        תגידו שלום לצילוליט  תסכימו אתנו בנות כי צלוליט בגוף הוא דבר מרגיז מאד וכולנו חולמים להיפטר ממנו – אז הבשורה הטובה כי חלומות מתגשמים >>> איך מטפלים בצילוליט: הטיפול בצלוליטיס נעשה בשילוב של אנרגיית RF ועיסוי מכני כדי...

        הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


          אני מאשר קבלת מייל
          בניית אתר חנות וירטואלית