ליצירת קשר

    רוצה להרגיש יפה ומיוחדת? בקרי אצלנו בקליניקה

    טיפול ויש פרו Wishpro

    וויש פרו -טיפול פנים חדשני, נעים ואפקטיבי המשלב קפסולה אישית וטכנולוגיה לא פולשנית להחדרת החומרים מבלי לוותר על מגע הקוסמטיקאית .

    ידית המכשיר יוצרת תחושת רטט נעימה ,מעין עיסוי עדין ומרגיע לעור הפנים, בשילוב קפסולה אישית ייחודית במרקם ספוגי ורך יעניקו טיפול חוויתי, עם תוצאות נראות לעין כבר לאחר הטיפול הראשון.

    מדובר במושג מהפכני בטיפול בעור המיועד באופן ייחודי להידוק וגוון כמעט מיידי.

    כידוע, החל מגיל 25, אדם מייצר בעורו 1% פחות קולגן בשנה. גם ייצור האלסטין מאט. אז מה זה אומר – זה פשוט אומר שהעור שלך יאבד 20-80% מעובי וגמישותו לאורך כל תהליך ההזדקנות. זה מה שיכול להוביל לקמטים, לקמטוטים, לשינוי צבע וגירוי.

    MIT – במקביל לבחירת ראש הטכנולוגיה והקפסולה – מחדיר סרומים חיוניים עמוק לעור. זה בתורו ממריץ את ייצור האלסטין והקולגן, מספק חומרים תזונתיים נחוצים ומסייע לגוון סיבי השריר.

    כך העור הופך לצעיר, טרי יותר, בריא יותר … זה מה שמציע WISHPro.

    הטכנולוגיה עצמה פשוטה Magnetic Infusion Technology) MIT) יוצר פולסים מגנטיים אשר לאחר מכן הופכים לשדה אנרגיה חשמלית קלה. זה תחום שמאפשר לראשים ולקפסולות לעורר ולחדור, ומביא למשתמשים את החוויה האולטימטיבית בהצערת העור.

    כמובן למכשיר הותאמו מספר סוגי קפסולות המותאמות בהתאם למצב העור של הלקוחה ואיזה בעיה מבקשת היא לפתור.

    טיפול ויש פרו יכול להיות אידיאלי לפני אירוע בהיותו טיפול עדין עם תוצאות נראות לעין ונחשב כטיפול לא פולשני.

    השאירי שם, טלפון ואימייל ונשוב אלייך בהקדם

    או התקשרי עכשיו!

      ליצירת קשר

        טיפולי פנים נוספים

        פילינג יהלום

        אין ספק שמדובר באחד הטרנדים בעולם היופי והטיפוח , הרבה מפורסמים שנראים מצוין מקפידים לעשות אותו. הטיפול נעשה עם מכשיר פילינג יהלום באמצעות הראש של המכשיר עושים שיוף של השכבה העליונה של עור הפנים במקביל לפעולת...

        פיגמנטציה והיפרפגמנטציה

        תופעת הפיגמנטציה שכיחה מאוד אצל רוב בני האדם במיוחד אצל נשים. הפיגמנטציה היא תוצאה של ייצור רב של מלנין בגופנו אשר מציף את העור ויוצר על פניו כתמים חומים (הצבע נע בין חום אדמדם לחום...

        הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


          אני מאשר קבלת מייל
          בניית אתר חנות וירטואלית